Πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα στα γραφεία της Νέας Αριστεράς συνάντηση του Πρόεδρου του κόμματος Αλέξη Χαρίτση και του πρώην Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη με αντιπροσωπεία της ΟΙΕΛΕ. Την Ομοσπονδία εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος Γιώργος Χριστόπουλος, ο Γ.Γ. Δημήτρης Κάζαγλης, το μέλος του Δ.Σ. Εύα Φλεριανού και το μέλος του Δ.Σ. του ΣΙΕΛ Γιώργος Κοντόσταυλος. Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ ξεκίνησαν την τοποθέτησή τους αναφερόμενοι στο κρίσιμο ζήτημα της κατάργησης του υπάρχοντος συστήματος πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και της αντικατάστασής του από ένα σκληρό ταξικό σύστημα που περιλαμβάνει τη δυνατότητα εισαγωγής στο δημόσιο πανεπιστήμιο μέσω ενός παράλληλου απολυτηρίου. Τόνισαν ότι μία τέτοια εξέλιξη βαθαίνει την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και οξύνει τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες. Στη συνέχεια μίλησαν για την ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων στα ιδιωτικά σχολεία και για την αδυναμία της πολιτείας να εποπτεύει τον χώρο. Αναφέρθηκαν επίσης στις πολύ δύσκολες σχέσεις εργασίας στη μη τυπική εκπαίδευση (Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, ιδιωτικά ΙΕΚ) και σημείωσαν πως τα παράνομα Κέντρα Μελέτης εξακολουθούν να λειτουργούν χωρίς ρυθμιστικό πλαίσιο, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις. Παρουσίασαν, δε, στοιχεία για τον σκανδαλώδη χώρο πιστοποίησης ξένων γλωσσών και πληροφορικής. Τέλος, έθιξαν το ζήτημα των summer camps που λειτουργούν χωρίς προδιαγραφές ασφάλειας και μίλησαν για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε ψηφιακές πλατφόρμες και είναι τελείως ανοχύρωτοι νομοθετικά.
Ο Πρόεδρος της Νέας Αριστεράς Αλέξης Χαρίτσης ανέφερε ότι το κόμμα του στηρίζει τον αγώνα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Διαβεβαίωσε ότι το επόμενο διάστημα θα αναληφθούν κοινοβουλευτικές πρωτοβουλίες για σημαντικά ζητήματα, όπως οι ελεύθερες απολύσεις των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία, το παράλληλο απολυτήριο και το σύστημα πρόσβασης, τα αρρύθμιστα κέντρα μελέτης και το ζήτημα πιστοποίησης ξένων γλωσσών και πληροφορικής.
Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν ότι θα συνεργάζονται στενά, ώστε να αναδεικνύονται τα κυριότερα προβλήματα του χώρου της ιδιωτικής εκπαίδευσης.