ΑρχικήΑνακοινώσειςΔημοσίευμα-βόμβα για την ακραία παραβατικότητα στο χώρο των ανεξέλεγκτων ιδιωτικών Κολλεγίων-Δηλώσεις του...

Δημοσίευμα-βόμβα για την ακραία παραβατικότητα στο χώρο των ανεξέλεγκτων ιδιωτικών Κολλεγίων-Δηλώσεις του Προέδρου της ΟΙΕΛΕ

- Advertisement -spot_img

Άρθρο του Βαγγέλη Τριάντη στην ιστοσελίδα https://www.datajournalists.co.uk/ αποκαλύπτει την ακραία παραβατικότητα στο χώρο της ιδιωτικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξε η δημοσιογραφική ομάδα της ιστοσελίδας, απόφοιτοι Κολλεγίου μεγάλου εκπαιδευτικού ομίλου κινούνται νομικά εναντίον του, καθώς παραπλανήθηκαν ότι οι τίτλοι σπουδών είναι ακαδημαϊκά αναγνωρισμένοι από το ελληνικό κράτος.

Η ΟΙΕΛΕ είχε διαχρονικά αναδείξει το ζήτημα της βαθιάς σήψης στα απολύτως ανεξέλεγκτα ιδιωτικά ΙΕΚ και Κολλέγια. Πολλάκις είχαν αποσταλεί καταγγελίες μας για βαρύτατες παραβιάσεις της εκπαιδευτικής και της εργατικής νομοθεσίας, αλλά ελάχιστα έγιναν για να θεραπευτούν τα διαχρονικά προβλήματα.  Στο άρθρο της ιστοσελίδας φιλοξενούνται δηλώσεις του Προέδρου της ΟΙΕΛΕ Γιώργου Χριστόπουλου, ο οποίος αναφέρεται στην δραματική κατάσταση που επικρατεί και επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ, αναφέροντας μια ανάλογη υπόθεση που είχε καταγγελθεί πριν από χρόνια στον αείμνηστο Μιχάλη Κουρουτό και αφορούσε σε υπόθεση χορήγησης διπλών (!) παράνομων τίτλων!

Το δημοσίευμα αυτό είναι μια ακόμη αφορμή εκδήλωσης της έντονης ανησυχίας της εκπαιδευτικής κοινότητας και μεγάλης μερίδας των πολιτών για το ζήτημα της ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Όπως είχε τονίσει στη δημόσια παρέμβασή του για την ενδεχόμενη αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος ο Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ, το μεγάλο πρόβλημα της λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων στην χώρα μας, έγκειται στην απροθυμία της πολιτείας να ελέγξει τους ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης και να «θίξει» το πανίσχυρο λόμπι των επιχειρηματιών που δρουν στο χώρο της Παιδείας. Ο κίνδυνος για την έκδοση χιλιάδων παράνομων, επί πληρωμή,  τίτλων σπουδών και η συνεπακόλουθη βλάβη που θα υποστούν οι απόφοιτοι των δημόσιων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων, αποτελούν μείζον κοινωνικό ζήτημα. Είναι βέβαιο ότι η εμπορευματοποίηση του εκπαιδευτικού αγαθού χωρίς την ισχυρή εποπτεία και παρέμβαση της πολιτείας θα διογκώσει ακόμη περισσότερο τις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανισότητες.

 

- Advertisement -spot_img
Δείτε επίσης
Ανακοινώσεις
- Advertisement -spot_img