ΑρχικήΑνακοινώσειςΧαιρετισμός του Α' Αντιπροέδρου της ΟΙΕΛΕ Αλ. Γούλα στο 3ο Συνέδριο ΟΛΜΕ-ΟΕΛΜΕΚ...

Χαιρετισμός του Α’ Αντιπροέδρου της ΟΙΕΛΕ Αλ. Γούλα στο 3ο Συνέδριο ΟΛΜΕ-ΟΕΛΜΕΚ με τίτλο “Το Σχολείο μετά την Πανδημία”

- Advertisement -spot_img

Σήμερα πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο “Τιτάνια” το 3ο Συνέδριο ΟΛΜΕ-ΟΕΛΜΕΚ (η ΟΕΛΜΕΚ είναι η Ομοσπονδία των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο) με τίτλο “Το σχολείο μετά την πανδημία”.

Το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ εκπροσώπησε ο Α’ Αντιπρόεδρος Αλέκος Γούλας, ο οποίος απηύθυνε τον ακόλουθο χαιρετισμό:

“Ευχαριστούμε  θερμά την Οργανωτική Επιτροπή για τηνπρόσκλησή μας στο συνέδριο σας , ένα συνέδριο  με ένα επίκαιρο θέμα όπως:«Η εκπαίδευση εν καιρώ πανδημίας».

Εμείς οι Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί θα το λέγαμε και διαφορετικά, όπως πχ.: “Εργασιακός μεσαίωνας στον καιρό της τηλεκπαίδευσης”, ή “Η «ψηφιακή» εξουθένωση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών με την ανοχή του Υπουργείου Παιδείας”.

Και αυτό διότι παρατηρήθηκαν σοβαρές καταγγελίες για περιστατικά εργασιακής εξουθένωσης στον καιρό της τηλεκπαίδευσης καθώς συνάδελφοι υποχρεώθηκαν  κυριολεκτικά σε ολοήμερη τηλεργασία σε μεγάλα ιδιωτικά σχολεία της χώρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πέρα από το διογκωμένο διδακτικό ωράριο, οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν  σε συνεχή meetings εκτός ωραρίου και μέσα στα Σαββατοκύριακα, ενώ στις όποιες ώρες παρέμειναν  ελεύθερες, παρείχαν  ψηφιακό υλικό! Η ψηφιακή βαρβαρότητα και η άγρια εκμετάλλευση της εργασίας των εκπαιδευτικών είχε  ανταπόκριση στην ψυχική και σωματική τους υγεία, με το Υπουργείο Παιδείας να σφυρίζει αδιάφορα στην αλλοίωση των ωρολόγιων προγραμμάτων των ιδιωτικών σχολείων με τα οποία επιβάλλονταν παρανόμως τηλεκπαίδευση από το πρωί μέχρι και τις απογευματινές ώρες.

Ο λόγος της ψηφιακής εντατικοποίησης της εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών ήταν απλός. Οι ιδιοκτήτες πολλών ιδιωτικών σχολείων είτε από τυπική εξουσιαστική διαστροφή είτε για να ικανοποιήσουν ορισμένους γονείς-πελάτες (οι οποίοι με πλήρη άγνοια των δυσμενών ψυχοσυναισθηματικών επιπτώσεων στα ίδια τους τα παιδιά ζητούσαν παραπάνω ώρες τηλεκπαίδευσης για να …πληρώσουν δίδακτρα) και έτσι οι ιδιοκτήτες όπως προανέφερα,επέβαλαν  κυριολεκτικά μεσαιωνικές συνθήκες εργασίας στους συναδέλφους μας, οι οποίοι είχαν  χάσει κάθε ίχνος ιδιωτικής ζωής, ελεύθερου χρόνου και ανάπαυλας, δυνατότητας να φροντίσουν την οικογένεια και τα παιδιά τους. Κι όλα αυτά μέσα στην πίεση μιας δραματικής κοινωνικής συγκυρίας που επηρέασε και επηρεάζει  όλους μας.

Η Ομοσπονδία μας, η ΟΙΕΛΕ,  είχε αναφερθεί στο ζήτημα επικίνδυνης επιβάρυνσης των μαθητών με υπερβολικά μεγάλο αριθμό ωρών τηλεκπαίδευσης στα ιδιωτικά σχολεία και είχε προτείνει έναν συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ώστε τα παιδιά να προστατεύονται από την πολύωρη έκθεσή τους σε ψηφιακό περιβάλλον. Είχαμε, μάλιστα, καταγγείλει την περίπτωση υψηλόβαθμου στελέχους του Συνδέσμου των ιδιοκτητών που επέβαλε 40λεπτα μαθήματα επί 8 ώρες και μάλιστα σε παιδιά δημοτικού! Οι επιπτώσεις της εργασιακής εκμετάλλευσης με αφορμή την ψηφιακή εργασία πέρασαν  με τον πλέον επώδυνο τρόπο στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Δυστυχώς όχι μόνο δεν αντιμετωπίστηκαν από την πολιτεία οι παθογένειες που έλαβαν χώρα στην ιδιωτική εκπαίδευση αλλά αντιθέτως πολλές από αυτές, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, μετακυλίστηκαν και στη δημόσια εκπαίδευση, μια κατάσταση που καλούμαστε και θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί. Δημόσιοι και ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί.

Ευχόμαστε οι εργασίες και αυτού του συνεδρίου σας να είναι παραγωγικές και επιτυχημένες.

Σας ευχαριστούμε και πάλι για την πρόσκληση εκφράζουμε και εμείς τη λύπη μας για το τραγικό συμβάν που στοίχισε τη ζωή σε νέες και νέους που πριν λίγο καιρό μπορεί να ήταν και μαθητές μας.

- Advertisement -spot_img
Δείτε επίσης
Ανακοινώσεις
- Advertisement -spot_img